SUHANJ!

A SUHANJ! Alapítvány közhasznú szervezet, melynek célja megosztani a mozgás örömét sérült és fogyatékkal élő társainkkal. Részletes információk munkánkról, önkéntesség, támogatás: www.suhanj.hu

CSATLAKOZZ!

K-100, ahogy Berta Feri látta

P.D.R. » 2012.05.28. 20:26

Berta  Feri a SUHANJ! Alapítvány senior önkéntesének élménybeszámolója a Kinizsi 100 Teljesítménytúráról!

Az elmúlt hétvégén újra megmérettettem, és felsőbb osztályba léphettem.

Május 19-20-án újabb K100-as (Kinizsi 100) teljesítménytúrán vettem részt, most már barátok társaságában, és 2011 után másodszor. A távolság, mint évtizedek óta mindig: 100km, a magasságkülönbség, amit le kell győzni 2930m, maximális szintidő 24 óra.

Érdekes módon idén nem tartottam a 100km-től. A téli és tavaszi alapozó futások jól sikerültek, fizikailag és mentálisan felkészültnek éreztem magam. Az útvonal vezetésére még az elmúlt évből emlékeztem, és biztonságot adott az is, hogy barátokkal együtt vágtam neki (A SUHANJ! Alapítványból jól ismert Fekete Zsuzsa, Vörös Miklós, Vékony Péter társaságában. Mindannyian tapasztalt futók).

SUHANJ!: 2012 05 20 K100 2x 013

Az időjárás jelentés jó időt jósolt. Mint kiderült az idő nagyon is jó lett, nappal izzasztó 25-26 fok, éjszaka kellemesen hűvös, de végig csapadékmentes. Az erdőkben hihetetlen szárazság volt. A túrázók néha bántóan felverték az út porát, narancssárga jelzésű szilikózis veszély volt! Mivel teljesítménytúráról beszélünk, így az idő nem volt érdekes, mindössze a „teljesítette-nemteljesítette” kategória létezett, ezért mindent megtettünk, hogy a legvidámabban teljen az idő.

Az ellenőrző és depó helyeken mindig kielégítően tudtunk enni, inni. (Csak érdekesség kedvéért megjegyzem, hogy a túra alatt 10,5 liter folyadékot ittam, de végeredményként 3kg-ot fogytam!) Az örömben némi üröm volt, hogy 70-80km megtétele után már mindenkinél jelentkeztek az első vízhólyagok. A szervezésben voltak problémák, de üdítően új és jó dolgok is kompenzálták a hiányosságokat.

Mivel másodszor tettem meg ezt az utat az újabb K100-hoz lehet, hogy már kevés lesz 2013-ban a motiváció. Úgy gondolom, hogy inkább a terepfutás (T50, Csúcsfutás, Mátrabérc,…), és utcai futások felé fordulok. Idei terveim között szerepel még az UltraBalaton futás (212km), jó néhány hazai maraton és félmaraton -természetesen a SUHANJ! Alapítvány színeiben-, de kacsintgatok már 2013 felé is: rajtszámot szereztem a jövő évi Bécsi Maratonra,…szóval gazdag még a futható paletta. A Kinizsi 100-t megszerettem, jó embert próbáló kihívásnak tekintettem, és mindig jó érzéssel fogok gondolni rá.

SUHANJ!: 2012 05 20 K100 2x 056

 

További képek ITT!

Szólj hozzá!

Címkék: teljesítménytúra suhanj K-100 Berta Feri

A bejegyzés trackback címe:

https://suhanj.blog.hu/api/trackback/id/tr1004551346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása